Moderni serviso sistema
Visai neseniai BALTEXIM savo klientams pristatė naujovę – galimybę patiems užregistruoti krautuvo gedimą ar reikalingą aptarnavimą. Tai galima atlikti gavus prieigą prisijungti prie kliento savitarnos. Šis būdas leidžia patogiai planuoti, stebėti ir kontroliuoti krautuvų parko aptarnavimus.
Sistema pasiekiama per bet kurią interneto naršyklę, todėl nereikia įrašyti jokios papildomos įrangos. Registruoti gedimą galite bet kuriuo paros metu, jums patogioje vietoje, naudojant įprastą, planšetinį kompiuterį ar išmanųjį telefoną.
Prisijungę prie sistemos ir užregistravę gedimą, turėsite galimybę stebėti situaciją: kada technikos specialistas atvyko į jūsų vietą ir pradėjo darbus, kokios detalės buvo naudojamos siekiant pašalinti gedimą, kiek laiko truko remonto darbai ir pan. Be to, turėsite galimybę iškart po darbų užbaigimo peržiūrėti ir pasirašyti darbų aktą.
Sistema turi ir kitų privalumų:
- Remonto užklausimų įvedimo skyrius.
- Remonto užklausimų įvedimo ir užbaigimo laiko registravimas.
- Krautuvo, krautuvo inv. numerio, objekto (filialo), darbų aprašymo atvaizdavimas.
- Remonto užklausimų statusas realiu laiku.
- Darbų aktų susiejimas su remonto užklausimu.
- Kliento krautuvų parko sąrašas su adresais.
- Krautuvų remontų istorija. Galimybė remontą filtruoti pagal laikotarpį.
- Dienos, mėnesio Microsoft Excel automatinis ataskaitos siuntimas į el. paštą.
- Remonto užklausimo kūrėjui automatinis darbų akto siuntimas į el. paštą.
Primename, jog registruotis galite ir paskambinę telefonu, pildydami užklausą ar parašydami žinutę socialiniuose tinkluose.
Norite pradėti naudotis savitarnos sistema? Susisiekite su BALTEXIM serviso atstovu savo mieste čia.