Naujienos

Kas svarbiausia renkantis krautuvų serviso partnerius?

Krautuvų parkų valdytojai puikiai žino serviso partnerių pasirinkimo svarbą. Galite valdyti pažangiausių krautuvų parką rinkoje, tačiau be patikimų serviso partnerių priežiūros, jūsų operacijos niekada nepasieks maksimalaus efektyvumo lygio.

Prastovos išlieka pagrindine grėsme visose medžiagų tvarkymo operacijose, ypač jei jūsų veiklai būdingi itin griežti pristatymo terminai ar didelė apyvarta. Štai kodėl įsiklausymas į jūsų poreikius, greitas reagavimo ir aptarnavimo laikas, gebėjimas atlikti prevencinę priežiūrą laiku, tikslus krautuvų ir kitos sandėlių technikos gedimų nustatymas ir pašalinimas, turėtų būti vieni svarbiausių veiksnių, į kuriuos derėtų atsižvelgti renkantis krautuvų serviso paslaugų tiekėją bendradarbiavimui.

Norint priimti teisingą sprendimą, siūlome susipažinti su 8 pagrindiniais kriterijais, kuriais turėtų pasižymėti krautuvų serviso partneris

Paslaugų sutartis, atitinkanti Jūsų poreikius

Paslaugų teikėjas turėtų pritaikyti serviso paslaugų paketą  jūsų poreikiams. Įvertinkite kasdienes operacijas ir techninių aptarnavimų dažnumą.

Kompleksinis paketas

Įvertinkite savo krautuvų ir kitos sandėlių technikos aptarnavimo kaštus prieš juos įsigyjant. Profesionalus paslaugų teikėjas visuomet įvertins technikos ypatumus ir pateiks individualų aptarnavimų grafiką.

Serviso darbo laikas

Techninės pagalbos jums gali prireikti bet kuriuo paros metu. Rinkitės partnerius, galinčius pasiūlyti 24 / 7 paslaugas.

Atstumas
Mažas atstumas = greitas atvykimas. Pasidomėkite, koks nuotolis skiria jus ir ir artimiausią serviso centrą. Ne ką mažiau svarbu ir tai, ar partneriai turi pakankamą kompetentingo personalo skaičių.

Atsarginės dalys

Greitai pristatomos, originalios dalys užtikrins spartesnius procesus ir ilgaamžį technikos veikimą.

Paslaugų asortimentas

Visuomet žiūrėkite vienu žingsniu į priekį. Net jei šiandien jums pakanka tik techninio aptarnavimo, pasidomėkite ir apie kitas atliekamas paslaugas (baterijų pildymą, baterijų patalpų įrengimą, ratukų keitimą ir pan.). Galbūt, atnaujinus techniką, jūsų partneriai neturės galimybių ja rūpintis. O galbūt jie remontuoja tik vienos rūšies krautuvus?

Darbuotojų kompetencija

Svarbi ne tik serviso meistrų, tačiau ir jus aptarnaujančių vadybininkų kompetencija. Juk visuomet malonu sulaukti pagrįsto atsakymo ar profesionalaus patarimo.

Technologinė pažanga

Žinoma, ištirti technologinę įmonės pažangą gali būti sudėtinga, tačiau iš esmės, svarbu įsivertinti ar partneriai atliepia jūsų poreikius dabar ir ar gebės juos atitikti po kelerių metų. Tai gali apimti technologijas, diegiamas sandėlių technikoje, klientų ar jūsų pačių siūlomas inovacijas ir rinkos diktuojamą ritmą.

Krautuvų parkų valdytojai puikiai žino serviso partnerių pasirinkimo svarbą. Galite valdyti pažangiausių krautuvų parką rinkoje, tačiau be p...

Moderni serviso sistema

Visai neseniai BALTEXIM savo klientams pristatė naujovę – galimybę patiems užregistruoti krautuvo gedimą ar reikalingą aptarnavimą. Tai galima atlikti gavus prieigą prisijungti prie kliento savitarnos. Šis būdas leidžia patogiai planuoti, stebėti ir kontroliuoti krautuvų parko aptarnavimus.

Sistema pasiekiama per bet kurią interneto naršyklę, todėl nereikia įrašyti jokios papildomos įrangos. Registruoti gedimą galite bet kuriuo paros metu, jums patogioje vietoje, naudojant įprastą, planšetinį kompiuterį ar išmanųjį telefoną.

Prisijungę prie sistemos ir užregistravę gedimą, turėsite galimybę stebėti situaciją: kada technikos specialistas atvyko į jūsų vietą ir pradėjo darbus, kokios detalės buvo naudojamos siekiant pašalinti gedimą, kiek laiko truko remonto darbai ir pan. Be to, turėsite galimybę iškart po darbų užbaigimo peržiūrėti ir pasirašyti darbų aktą.

Sistema turi ir kitų privalumų:

  • Remonto užklausimų įvedimo skyrius.
  • Remonto užklausimų įvedimo ir užbaigimo laiko registravimas.
  • Krautuvo, krautuvo inv. numerio, objekto (filialo), darbų aprašymo atvaizdavimas.
  • Remonto užklausimų statusas realiu laiku.
  • Darbų aktų susiejimas su remonto užklausimu.
  • Kliento krautuvų parko sąrašas su adresais.
  • Krautuvų remontų istorija. Galimybė remontą filtruoti pagal laikotarpį.
  • Dienos, mėnesio Microsoft Excel automatinis ataskaitos siuntimas į el. paštą.
  • Remonto užklausimo kūrėjui automatinis darbų akto siuntimas į el. paštą.

Primename, jog registruotis galite ir paskambinę telefonu, pildydami užklausą ar parašydami žinutę socialiniuose tinkluose.

Norite pradėti naudotis savitarnos sistema? Susisiekite su BALTEXIM serviso atstovu savo mieste čia.