Dyzeliniai / dujiniai krautuvai

Dyzeliniai ir dujiniai krautuvai STILL turi hibridinę pavarą, tai suteikia jiems daug privalumų virš tradicinės konstrukcijos su hidrodinamine automatine transmisija arba hidrostatine pavara. Jie yra įrengti su vidaus degimo varikliu ir tuo pat metu turi visus elektrinio krautuvo privalumus. Tas faktas, kad vidaus degimo variklis hibridinėje konstrukcijoje tiesiog neperduoda sukimo momento į ratus. Jis tik paleidžia generatorių, kuris generuoja srovę. Pavara atliekama elektros variklių sąskaita. Taigi su krautuvu STILL taip pat patogu dirbti, kaip ir su akumuliatoriniu krautuvu.

Galima nustatyti penkias darbo programas, kuriose nustatyti skirtingus važiavimo greičius, kėlimo, greitėjimo ir lėtėjimo režimus ir greitai persijungti priklausomai nuo gamybos užduočių. Taigi, pavyzdžiui, galite apriboti maksimalų greitį ir nustatyti maksimalų įsibėgėjimo sklandumą vairuotojams, kurie neturi pakankamai patirties.

Hibridiniame dyzeliniame krautuve STILL beveik niekada nenaudojamas darbinis stabdys. Paleidžiant pedalą, krautuvas sulėtinamas elektriškai. Tuo pat metu traukos elektros variklis veikia kaip generatorius. Elektra, kuri generuojama tuo metu, kaupiama specialiame kaupiklyje (pasirinktinai). Kito įsibėgėjimo metu išsaugota energija vėl naudojama pavaros elektros variklių maitinimui. Tokia atkūrimo sistema gali žymiai sumažinti dyzelinio kuro sunaudojimą, lyginant su šakiniais krautuvais įprastinės konstrukcijos.

Kėlimo ir judėjimo greičių reguliavimas dyzeliniuose ir dujiniuose krautuvuose STILL atliekamas atskirai. Tai leidžia greitai kelti krovinius su lėtai judančiu krautuvu. Tai beveik neįmanoma daryti su autokrautuvais su hidrodinamine pavara. Kad greitai kelti, ten reikia blokuoti hidrotransformatorių. Šiuo atveju yra neįmanoma judėti. Jei dirbate ant nuožulnių paviršių (šlaituose, nuokalnėse, nuožulnumose ir t.t.) vairuotojui nereikia galvoti apie nuriedėjimo riziką. Krautuvas elektros pavaros sąskaita nenusiridens automatiškai, jei jūs paleisite greičio pedalą.

Hibridinė pavaros konstrukcija suteikia dar vieną pranašumą. Bendras tokio krautuvo ilgis yra mažesnis nei analogų. Tai suteikia papildomą manevringumą ir gebėjimą dirbti siaurų patalpų sąlygose.