STILL RX 70 4,0 – 5,0 t

Atsisiųsti techninį aprašymą (Pdf)

Šakiniai krautuvai STILL RX70 su keliamaja galia 4-4,5-5 t yra sukonstruoti naudojant hibridinę pavarą. Vidaus degimo variklis paleidžia generatorių, kuris generuoja elektros srovę, kuri, savo ruožtu, maitina judėjimo ir krovinių kėlimo pavaros elektros variklius. Komplektuojami su patikimu ir nereiklu dyzeliniu varikliu Deutz arba dujiniu VW.

Aprašymas

Tokia pavaros koncepcija jau ilgą laiką naudojama mašinų gamyboje. Pavyzdžiui, autobusų, žemės ūkio mašinų, lokomotyvų geležinkeliui gamyboje. Šio sprendimo privalumas – mažas degalų suvartojimas ir galimybė lanksčiai derinti darbo charakteristikas.

Pavyzdžiui, dyzelinis krautuvas STILL RX70 automatiškai sulaikomas nuo nusiridenimo pakėlimuose ir nusileidimuose, jei greičio pedalas paleistas. Tai papildomas saugumas ir papildomas našumas darbe. Vairuotojas nenukreipia dėmesio į nereikalingas manipuliacijas su stabdžiu.

Dyzelinė elektros pavara leidžia atskirai kontroliuoti važiavimo greitį ir krovinio pakėlimą. Skirtingai nuo krautuvų su hidrodinamine transmisija nebūtina vienu metu spausti stabdžio ir greičio pedalą, kad greitai pakelti krovinį. Su greičio pedalu vairuotojas pasirenka važiavimo greitį, o kėlimo greitis reguliuojamas automatiškai, manipuliuojant su hidraulikos svertais arba vairasvirtė (angl. joystick).

Modelis įrengtas su pilnai uždaru darbiniu stabdžiu šlapiojo tipo, kuriam nereikia reguliariai keisti stabdžių kaladėlės. Be to krautuvas stabdomas elektriškai, kai vairuotojas nuima koją nuo greičio pedalo. Elektrinio stabdymo parametrai, taip pat greitėjimo, maksimalaus greičio parametrai gali būti reguliuojami ir saugomi krautuvo atmintyje.

Pagrindinės dyzelinio/dujinio šakinio krautuvo naudojimo sferos yra medienos ar metalo gaminių gamyba, gėrimų gamyba, popieriaus pramonė, liejimo pramonė, logistika ir kitur.