Naujienos

Kondensatas – didžiausias šaltose patalpose naudojamų krautuvų priešas

Šaldymo sandėlių, kuriuose laikomos šaldytos prekės, temperatūra paprastai būna labai žema ir gali pasiekti net iki –35 ° C  bei yra viena iš reikliausių krautuvų darbo aplinkų.

Darbas šaltyje kenkia ne tik krautuvų operatoriams, tačiau ir patiems krautuvams. Itin šalta oro temperatūra gali turėti neigiamą poveikį korpusui ir kitoms dalims, todėl krautuvas taps nebe toks tvirtas, saugus. Taip pat toks didelis šaltis turi įtaką padidėjusiam alyvos bei tepalų klampumo tankiui ir baterijos talpos mažėjimui. Laimei, dauguma krautuvų tiekėjų siūlo techniką, kuria galima patikimai dirbti ir esant tokiai šaltai temperatūrai užtikrinant saugumą bei patikimumą.

Vis dėlto, egzistuoja viena problema, kurios dar nepavyko išspręsti nė vienam gamintojui ir ji gali kelti riziką net ir specialiai darbui šaltose patalpose sukurtiems krautuvams. Tai ne kas kitas, o kondensatas – tas pats efektas, kurį pastebime nusiprausę po dušu, kuomet veidrodis pasidengia garais. Jei krautuvas išvažiuoja iš sandėlio, kuriame vyrauja minusinė temperatūra ir patenka į įprastos temperatūros aplinkos zoną, ore esantys vandens garai, susilietę su užšalusiu krautuvo paviršiumi, kondensuojasi ir virsta vandeniu. Tai sukelia nepatogumus, kai krautuvas grįžta atgal į šaldymo sandėlį o ant jo esantys vandens lašeliai sušąla į ledą. Jei

tai atsitiks pakartotinai, ledas kai kuriose vietose gali pasidengtigana storu sluoksniu ir pakenkti krautuvui. Tai gali turėti įtaką prastovoms bei papildomoms išlaidoms krautuvų remontui.

Jei norite to išvengti, labai svarbu tinkamai valdyti ir rūpintis savo šaldymo įrenginių technika. Krautuvas turėtų kuo daugiau laiko praleisti jam įprastoje darbo vietoje – šaldymo sandėlyje. Jei reikia pakeisti baterijas, jas reikėtų keisti aplinkoje, kurioje yra krautuvas, o ne atvirkščiai.

Žinoma, tai ne visada pavyksta, ypač, atliekant daug operacijų. Taigi, jei krautuvas privalo išvažiuoti iš šaldymo sandėlio, derėtų jį laikyti lauke tiek laiko, kiek reikia, kad jis išdžiūtų. Šį procesą gali pagreitinti šilto oro pūtimas. Įsitikinkite, kad krautuvui palikus šaldymo sandėlį, jo buvimas lauke būtų kuo trumpesnis,o paviršiaus temperatūra niekada nepakiltų virš 0 ° C.

Tokiu būdu galėsite būti tikri, jog Jūsų krautuvai ir kita sandėlių technika apsaugota nuo galimo žalingo temperatūrų skirtumo poveikio.

Šaldymo sandėlių, kuriuose laikomos šaldytos prekės, temperatūra paprastai būna labai žema ir gali pasiekti net iki –35 ° C bei yra viena ...