Naujienos

Krautuvų kaina: kas ją sudaro ir į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis

Matome, jog tik 10% įsigijimo kaštų sudaro:

5% Pirkimas. Tai paties krautuvo kaina, įskaitant kitas su pirkimu susijusias išlaidas, tokias kaip pristatymas į kliento vietą, įkroviklių montavimas ir pan.

3% Apmokymai. Ši suma apima krautuvo komplektacijų parinkimus prieš perkant ir išsamų visų savybių bei naudojimosi krautuvu pristatymą.

2% Administraciniai mokesčiai – tai visi kiti papildomi mokesčiai, reikalingi tolimesnei krautuvo eksploatacijai.

Kitus 90% kaštų sudaro krautuvo eksploatacijos ir su operatoriumi susijusios išlaidos:

30%  Krautuvo eksploatacijos kaštų sudaro:

10% Krautuvų servisas. Tai neišvengiamos išlaidos net ir naujiems krautuvams. Priklausomai nuo jūsų poreikių, reikalingas minimalus kasmetinis aptarnavimas ar pilnas 24/7 paslaugų paketas.

5% Serviso atvykimo laikas. Tampa labai svarbus siekiant išlaikyti pastovų sandėlio veiklos efektyvumą. BALTEXIM krautuvų serviso centrai išsidėstę 7 Lietuvos miestuose.

5% Atsarginių dalių tiekimas, tiksliau, laikas nuo užsakymo iki gavimo yra labai svarbus ir sudaro 5 proc.

5% Garantijos išlaidos sudaro remonto metu naudojamų atsarginių dalių kokybę.

5% FVFR arba First Visit Fix Rate – tai apskaičiuotas gedimų procentas, kuriuos pavyksta aptikti ir pašalinti pirmojo apsilankymo metu. Kuo jis aukštesnis – tuo jūsų patiriamos išlaidos mažesnės.

60% – Su operatoriumi susiję kaštai pasiskirsto taip:

15% Efektyvumas. Tai nuolatinis darbuotojų efektyvumo gerinimas.

15% Ergonimika. Pagrindinis ergonomikos tikslas – suteikti vairuotojui galimybę jaustis patogiai ir išlaikyti įprastą laikyseną visos pamainos metu.

15% Saugumas. Tai visi sprendimai, užtikrinantys maksimalų saugos ir operatoriaus sveikatos lygį jūsų operacijose.

10% Funkcionalumas. Tai operatoriaus gebėjimas atlikti jam priklausančias operacijas.

5% Mokymai. Tai gali apimti ne tik operatorių mokymus, tačiau ir sandėlio veiklos simuliaciją, operacijų ir technikos stebėjimo sistemą ar ličio jonų baterijos sprendimus.

Kiti kaštai: pastovieji ir kintamieji

90% visų kaštų, t.y. 30% krautuvo eksploatacijos ir 60% su operatoriumi susijusius kaštus galima skirstyti į pastoviąsias ir kintamas išlaidas. Pastovios išlaidos yra būtinos ir nekeičiamos, tačiau kintamas, tokias kaip su operatorių darbu ar prastovomis susijusios išlaidos, galima sumažinti.

Išlaidos, kurias sudaro prastovos, gali siekti 5% visų išlaidų, tačiau, laimei, tai yra kintamosios išlaidos, kurias gali sumažinti reguliari krautuvų priežiūra ir techninis aptarnavimas. Taip pat reikėtų įvertinti ir operatorių žinias bei patirtį, nes tai gali sumažinti avarijų bei kitų nelaimingų atsitikimų tikimybę darbe, kurie gali daryti įtaką prastovoms. Štai kodėl svarbu pradėti galvoti apie krautuvų serviso partnerių pasirinkimą iškart, kai tik gausite naują krautuvą – kad būtų galima suplanuoti techninę priežiūrą ir sumažinti šias išlaidas.

Su operatoriais susiję kaštai

Kadangi su operatoriais susijusios išlaidos sudaro 60% visų krautuvo išlaidų, natūralu, jog norint jas sumažinti, reikėtų susitelkti būtent į tai. Kai kurios iš šių išlaidų, pavyzdžiui, atlyginimas ir kitos įdarbinimo išlaidos, turėtų būti laikomos pastoviomis. Tačiau išlaidos, susijusios su nedarbingumu, atostogomis ar personalo kaita, gali tapti brangios. Šios išlaidos neabejotinai gali būti vertinamos kaip kintamosios ir jas galima sumažinti pasirinkus tinkamą krautuvo tipą,   didžiausią skiriant dėmesį ergonomikai.