Pavyzdys
Savo klientams siūlome vieną greičiausių rinkoje pristatymo terminų – baldus vidutiniškai pristatome greičiau nei per 10 darbo dienų (kiekvieno baldo pristatymo terminas skirtingas ir nurodytas jo aprašyme), esant galimybėms šį terminą galime dar labiau sutrumpinti. Baldus dažniausiai galime pristatyti klientams patogiu metu prieš tai suderinus tinkamą laiką.
- Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome visiškai nemokamai iki Jūsų namo (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas).
- Pristatome baldus tik savo transportu – saugojame ir rūpinamės pakuotėmis, patys esame atsakingi už baldą tol, kol jis saugiai pasiekia Jūsų namus.
- Visus užsakymus, kai jie atvyksta pas mus, galite nemokamai atsiimti iš sandėlių Vilniuje ir Klaipėdoje.
- Už papildomą 15.00 € mokestį kurjeris gali sunešti baldus iki jūsų buto (jei yra galimybė).
- Baldai dažniausiai pristatomi nesurinkti, dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra.
Prekių pristatymas į Kuršių neriją gali užtrukti ilgesnį terminą nei jis nurodytas. Baldai į Kuršių neriją nemokamai pristatomi prisikaupus tinkamui užsakymų kiekiui. Jei galite, baldus greičiau galite atsiimti nuo perkėlos, kai baldai būna vežami Klaipėdoje. Apie terminus informuojame kiekvienu atveju atskirai.
Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir patvirtinamas pakalbėjus telefonu. Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu ir sms žinute. Savo užsakymo būseną galite sekti ir stebėti čia.
Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes patikrinkite prekių būklę bei pasirašykite perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote prekių išorinės išvaizdos pažeidimus ar prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente. Jei pažeidimus ir kitus neatitikimus pastebėjote vėliau, paskambinkite mums 8 6xx xx xxx arba parašykite info@www.baltexim.lt
Jei užsakymą apmokėsite grynaisiais pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
Pristatymas į užsienį
Esant pageidavimui baldus siunčiame į kitas šalis. Norėdami sužinoti preliminarią baldų gabenimo kainą, parašykite mums el. paštu kokius baldus išsirinkote ir kokiu adresu juos reiktų nugabenti.
Pavyzdys
Apmokėjimas
- grynaisiais pinigais pristatymo metu,
- banko kortele pristatymo metu,
- banko pavedimu,
- išsimokėtinai.
Grynaisiais pinigais pristatymo metu
Jūsų patogumui siūlome atsiskaityti už prekes kaip esate įpratę įprastoje parduotuvėje – grynaisiais pinigais. Pasirinkę šį mokėjimo būdą, atsiskaitysite ne užsakymo metu, bet prekių pristatymo metu. Prekes pristatęs darbuotojas išrašys Jums pinigų priėmimo kvitą ir PVM sąskaitą faktūrą. Prekių pristatymo metu turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
Banko kortele pristatymo metu
Galite atsiskaityti banko kortele prekių pristatymo metu. Vairuotojas Jums pateiks banko kortelių skaitytuvą, Jūs lengvai galėsite nuskaityti savo banko kortelę ir atlikti pinigų pervedimo operaciją. Prekes pristatęs darbuotojas Jums duos apmokėjimo įvykdymo kvitą ir PVM sąskaitą faktūrą.
Banko pavedimu
Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, įprastu būdu perveskite pinigus į mūsų sąskaitą iki prekių pristatymo dienos (jeigu nebuvo sutarta kitaip). Atkreipkite dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje reikia būtinai nurodyti savo užsakymo numerį (pvz.: #1234)
Sąskaitos rekvizitai:
- Gavėjas: UAB „Baldai pas Baldžių”
- A/S: LTxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- Bankas: AB PAVYZDYS
- Įmonės kodas: xxxxxxxxx
- Mokėjimo paskirtis: Jūsų užsakymo numeris
Mokate iš užsienio? Jums gali prireikti daugiau duomenų:
- Gavėjo adresas: Pavyzdžio g. 55, Vilnius, Lithuania
- Bankas: AB Pavyzdys, Pavyzdžio g. 20A, Vilnius
- IBAN: LTxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- SWIFT / BIC: xxx
Bendradarbiaujame su SB lizingu, General Financing, MokiLizingu ir Bigbank.
Sąlygos perkant prekes išsimokėtinai internetu su SB LIZINGU:
- metinė palūkanų norma – 0 %;
- sutarties sudarymo mokestis – 0 %;
- administravimo mokestis 0,9 % įmokai;
- sandoris sudaromas ne ilgesniam nei 36 mėn. laikotarpiui;
- avansinis mokestis – nuo 0 € .
- 0% metinė palūkanų norma;
- 0% sutarties mokestis;
- 0 % administravimo mokestis.
- Akcija galioja sudarant sutartį iki 10 mėn. laikotarpiui su „SB lizingu”
Pavyzdžiui, skolinantis 300 Eur akcijos sąlygomis, kai sutartis sudaroma 10 mėn., be pradinio įnašo, eilinės įmokos mokamos kas mėnesį, fiksuota metinė palūkanų norma – 0%, administravimo mokestis – 0%, sutarties mokestis – 0%, bendra vartojimo kredito kainos metinė norma – 0%, bendra mokama suma – 300 Eur, eilinės įmokos suma – 30 Eur . Jums gali būti pasiūlytos ir kitos finansavimo sąlygos, priklausomai nuo sutarties laikotarpio, atlikto Jūsų mokumo bei rizikos vertinimo. Daugiau informacijos – pardavimo vietose.
Sąlygos perkant prekes išsimokėtinai internetu su GENERAL FINANCING:
- metinė palūkanų norma – 0 %;
- sandorio sudarymo mokestis – 0 %;
- tvarkymo mokestis 0.9 % įmokai;
- sandoris sudaromas ne ilgesniam nei 60 mėn. laikotarpiui;
- avansinis mokestis – nuo 0 € .
Pavyzdžiui, jei įgyjamos prekės kaina 289,62 € ir sutartis sudaroma 12 mėnesių su draudimu, metinė palūkanų norma – 0 %; sandorio sudarymo mokestis – 0 %; draudimo kaštai – 2,26 %, tvarkymo mokestis 0.9 % įmokai; bendros vartojimo kredito kainos metinė norma – 25,9 %, mėnesio įmoka – 27,29 €; bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma – 327,46 €. Skolinantis kitokią nei 289,62 € sumą arba pasirinkus kitokį nei 12 mėn. sutarties terminą – nurodyti dydžiai gali skirtis. Sutarties laikotarpį galite pasirinkti patys arba Jums bus pasiūlytas atsižvelgiant į mokumo ir rizikos įvertinimo rezultatus. Sąlygos galioja perkant prekes, kurių vertė nuo 72,41 € iki 2896,20 € išsimokėtinai internetu. Pateikti skaičiavimai yra preliminarūs ir nelaikomi UAB „General Financing“ įsipareigojimu.
- Užsakytas prekes gali priimti tik lizingo paraišką pateikęs asmuo.
- Tik lizingo paraišką pateikęs asmuo gali pasirašyti vartojimo kredito sutartį baldų pristatymo metu.
- Kurjeris sutikrins dokumentų kopijas pagal pateiktus originalius dokumentus, pateiks pasirašyti du vartojimo kredito sutarties egzempliorius ir perduos Jums prekes kartu su trečiuoju – Jūsų vartojimo kredito sutarties egzemplioriumi.
- Įvykdžius visus įsipareigojimus pagal vartojimo kredito sutartį, prekė tampa Jūsų nuosavybe.
Pavyzdys
Garantijos ir prekių grąžinimas
Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspresime visas kilusias problemas 🙂 Jei turite galimybę – atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu – tikėtina, kad taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Visa informacija apie garantinį aptarnavima teikiama telefonu 8 xxx xxxxx (darbo dienomis nuo 10.00 iki 18.00) arba el. paštu info@www.baltexim.lt
Baldai1.lt 365 dienų pinigų grąžinimo garantija
Skirtingai nuo daugelio internetinių ir įprastų parduotuvių, jei Jūs nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 365 kalendorines dienas (taip taip, visus metus!) ir atgauti visus sumokėtus pinigus, o už baldų grąžinimą nereikės mokėti, juos atsiimsime savo transportu nemokamai. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);
- Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas;
- Negalima grąžinti baldų pirktų lizingo būdų (išsimokėtinai), tačiau prekių galite atsisakyti tuo pačiu metu, kai atvežami baldai. Tiesiog apžiūrėkite baldus, ar jie Jums tinka ir tik tada pasirašykite lizingo sutartį.
- Prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 10 d.d., nebent susitarta kitaip.
Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu už grąžinamas prekes. Už mokamas paslaugas pinigai negrąžinami.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.
24 mėn. kokybės garantija
Kiekvienos Baldaipasbaldziu.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Visoms Baldaipasbaldziu.lt parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite tokių prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Nusipirkus vieną iš šių prekių, prieš ją surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.
Garantijos galiojimo sąlygos:
- surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
- gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį dirbant viena pamaina ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;
- garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
- pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
- prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
- baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).
Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje baldai1.lt. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus UAB „Baldai pas Baldžių” ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. UAB „Baldai pas Baldžių” įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-45 darbo dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.
Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 24 mėnesius nuo pristatymo Jums dienos. Prekes taip pat galime nemokamai paimti savo transportu. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Garantijos galiojimo laikotarpiu (24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu info@www.baltexim.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Atkreipiame dėmesį, kad:
- Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniui audiniui;
- Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Pavyzdys
Prekių pirkimo ir registracijos taisyklės
Internetinės parduotuvės baldaipasbaldziu.lt prekių pirkimo – pardavimo ir registracijos taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės”) nustato Pirkėjo ir UAB „Baldai pas Baldžių” (toliau „Pardavėjas”) tarpusavio teises bei pareigas, prekių įsigijimo ir apmokėjimo už jas sąlygas, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarką, šalių atsakomybę bei kitas su prekių pirkimu-pardavimu internetinėje parduotuvėje baldaipasbaldziu.lt ar kitu nuotoliniu būdu susijusias nuostatas, sudarant nuotolinę sutartį. Nuotolinė sutartis yra verslininko ir vartotojo sutartis, sudaroma pagal organizuotą nuotolinio pirkimo-pardavimo ar paslaugų teikimo sistemą, verslininkui ir vartotojui fiziškai nesant kartu vienoje vietoje ir iki sutarties sudarymo bei sutarties sudarymo metu naudojant tik ryšio priemones (užsakant internetu, telefonu, elektroniniu paštu).
1.2. Internetinės parduotuvės baldaipasbaldziu.lt prekyba vykdoma tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Kiekvieną kartą Pirkėjas pirkdamas internetinėje parduotuvėje turės iš naujo sutikti su šiomis taisyklėmis.
1.4. Pirkti berrybaldai.lt internetinėje parduotuvėje turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka, ir juridiniai asmenys;
2. Asmens duomenų apsauga
2.1. Pirkėjas, norėdamas užsisakyti prekių internetinėje parduotuvėje baldaipasbaldziu.lt, gali tai padaryti užsiregistravęs šioje internetinėje svetainėje, įvesdamas savo registracijos vardą ir slaptažodį. Pirkėjas patvirtindamas šias Taisykles sutinka, jog jo nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekę, turi nurodyti prekių užsakymui įvykdyti būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą (jei tokia paslauga užsakoma), telefono numerį, el. paštą. Pardavėjas patvirtina, jog šie duomenys bus išimtinai naudojami prekių pardavimo internetinėje parduotuvėje baldaipasbaldziu.lt tikslais ir tiesioginės rinkodaros bei administravimo tikslais, jeigu prie teiginio „Naujienos el. paštu“ bus pažymėta varnelė. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias, paslaugas. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Pirkėjo asmens duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.
3. Pirkimo – pardavimo nuotolinės sutarties sudarymo momentas
3.1. Nuotolinė sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kuomet perkama internetu, laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, internetinėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą ir susipažinęs su šiomis taisyklėmis, užsakymo patvirtinimo lange pažymi varnelę „Sutinku su el. parduotuvės taisyklėmis”, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo.
3.2. Nuotolinė sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kuomet perkama ne internetu, o telefonu, elektroniniu paštu ar kitu nuotoliniu būdu, laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroniniu paštu gauna sąskaitą bei ją apmoka, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Apmokėjimo įvykdymas laikomas kaip Pirkėjo sutikimas su el.parduotuvės taisyklėmis.
3.3. Jeigu prekė yra Pardavėjo sandėlyje- reikalinga įmoka yra 100% viso užsakymo vertės. Jeigu prekės Pardavėjo sandėlyje nėra- reikalinga avansinės įmokos suma yra nuo 30% galutinės viso užsakymo sumos.
4. Pirkėjo teisės
4.1 Pirkėjas turi teisę pirkti prekes berrybaldai.lt internetinėje parduotuvėje, vadovaujantis šiomis sąlygomis ir Lietuvos Respublikos teisės aktais.
4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) pranešdamas Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos, vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ,,Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties“ bei 6.22811 ,,Sutarties atsisakymo teisinės pasekmės“ nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01). Pirkėjas atsisakant prekės turi užtikrinti, kad:
- Grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui tik pakuotės užklijavimo juostų perpjovimas nelaikomas kaip pakuotės pažeidimas);
- Baldo prekinė išvaizda yra nepakitusi (su etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir kt.), pirkėjo nesugadinta, nesutepta, nesulaužyta ir baldas yra nesurinktas bei nebandytas rinkti, kitaip tai jau bus laikoma prekės išvaizdos pakitimais ir prekė bus nepriimama atgal;
- Grąžinamos prekės komplektacija yra tokia pati, kokią Pirkėjas gavo/atsiėmė;
- Jeigu prekės grąžinimo priežastis yra netinkama prekės kokybė ar neatitiktis atsiradusi ne dėl pirkėjo kaltės, pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę į kitą tinkamos kokybės prekę arba, jeigu to padaryti neįmanoma, grąžinti pirkėjui pinigus, įskaitant ir pinigus, sumokėtus už papildomas paslaugas (pristatymas į namus ar darbo vietą, baldų surinkimas);
- Jeigu pirkėjas atsisako kokybiškos prekės – pinigai už suteiktas papildomas paslaugas (pristatymas į namus, baldų surinkimas) yra negrąžinami.
4.3. Taisyklių 4.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama ir buvo grąžinama tik originalioje pakuotėje.
4.4. Tuo atveju, kai bent viena iš esančių prekių neatitinka Taisyklių 4.3. punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes.
5. Pirkėjo įsipareigojimai
5.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių ir jų pristatymo kainą ir priimti prekes šiose taisyklėse numatyta tvarka.
5.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda savo prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
5.3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
5.4. Pirkėjas įsipareigoja laikytis šiose taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų reikalavimų.
6. Pardavėjo teisės
6.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui bei saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, sustabdyti ar nutraukti jam galimybę naudotis internetine parduotuve berrybaldai.lt.
6.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti internetinės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo.
6.3. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
6.4. Užsakymo atsisakymo atveju (ne dėl pardavėjo kaltės), pardavėjas pasilieka pilną teisę negrąžinti pirkėjui avansinio apmokėjimo įmokos.
7. Pardavėjo įsipareigojimai
7.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės berrybaldai.lt teikiamomis paslaugomis.
7.2. Pardavėjas įsipareigoja organizuoti Pirkėjo užsakytų prekių pristatymą jo nurodytu adresu 9.2. punkte nurodytomis taisyklėmis.
7.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pateikti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą grąžinti pirkėjo sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepatiekimą.
7.4. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis matomas peržiūrint prekių krepšelį.
7.5. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu:
7.5.1. Pirkėjas nesumoka už prekes per 1 (vieną) darbo dieną, kai moka pavedimu.
7.5.2. Pirkėjas nesumoka nustatyto dydžio avanso per 1 (vieną) darbo dieną, kai moka grynaisiais pinigais.
7.6. Perkant išsimokėtinai būtina vadovautis banko nustatytomis prekių pirkimo išsimokėtinai taisyklėmis.
7.7. Jeigu Pirkėjas yra užsisakęs transporto paslaugą, Pardavėjas įsipareigoja prekes atvežti Pirkėjo nurodytu adresu ir užnešti į patalpą arba patalpos pirmąjį aukštą, jei patalpoje yra daugiau nei vienas aukštas, tačiau ši paslauga neapima prekių išpokavimo, kitų patalpoje esančių baldų išrinkimo bei išnešimo paslaugos.
8. Prekių kainos ir apmokėjimo tvarka.
8.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje berrybaldai.lt ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada keisti prekių kainas. Galutinė užsakymo suma galioja ta, kurią Pirkėjas pirkimo metu jau apmokėjo pagal savo krepšelį arba pagal sąskaitą, siųstą elektroniniu paštu.
8.2. Apmokėjimas už prekes vykdomas iš anksto, pavedimu į Pardavėjo sąskaitą. Pirkėjas pervesti pinigus gali iš bet kurio banko skyriaus arba pasinaudodamas savo banko paslaugų teikimo internetu sistema privatiems ar verslo klientams. Atliekant mokėjimą būtina nurodyti užsakymo identifikacijos numerį, vardą ir pavardę bei mokėjimo paskirtį.
8.3. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti per 1 (vieną) darbo dieną. Tik gavus apmokėjimą už prekes, arba, pasirenkant apmokėjimą grynaisiais pinigais, gavus nustatyto dydžio avansą, pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
9. Prekių pristatymas
9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pateikimo būdą, t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga arba atsiimti prekes viename iš Pardavėjo parduotuvės sandėlių.
9.2. Prekių pristatymas pirkėjui
9.2.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
9.2.2. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu susisiekus internetinės parduotuvės berrybaldai.lt atstovui ir suderinus su Pirkėju pristatymo laiką nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą. Prekių pristatymas vykdomas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
9.2.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Visais atvejais prekes atsiimantis asmuo privalo parodyti asmens dokumentą, kitaip prekės nebus perduotos.
9.2.4. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
9.2.5. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių svorio, tūrio, matmenų ir pristatymo vietos, todėl galutinę kainą pamatysite tik suformavę ir patvirtinę užsakymą.
9.2.6. Transporto įmonė įsipareigoja iškrauti prekes iš automobilio ir užnešti į paruoštą vietą (būtinas tvirtas pagrindas, patogus privažiavimas, vieta neapkrauta kitais daiktais ir pan.). Nesudarius tokių sąlygų, vežėjas prekes gali grąžinti į savo sandėlį. Tokiu atveju reikės iš naujo derinti papildomą užsakymo pristatymo laiką ir sąlygas.
9.2.7. Užsisakius transporto paslaugą, transporto įmonė įsipareigoja nurodytu adresu pristatyti prekes ir užnešti į patalpą arba patalpos pirmąjį aukštą, jei patalpoje yra daugiau nei vienas aukštas, tačiau ši paslauga neapima prekių išpokavimo, kitų patalpoje esančių baldų išrinkimo bei išnešimo paslaugos.
9.3. Nemokamas prekių atsiėmimas viename iš Pardavėjo parduotuvės sandėlių
9.3.1. Pirkėjas gali atsiimti pats prekes nemokamai viename iš Pardavėjo parduotuvės sandėlių, esančių adresu Ukmergės g. 256, Vilnius, Pramonės pr. 25, Kaunas , Baltijos pr. 6 A, Klaipėda, Ateities g.1/Architektų g., Dainų k., Šiaulių raj. Ir Klaipėdos g. 143 A, Panevėžys.
9.3.2. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas, skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo, kad užsakymas jau paruoštas, gavimo momento.
9.3.3. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Pardavėjo darbuotojui pateikti Pardavėjo patvitintą ir el. paštu atsiųstą užsakymo lapą arba užsakymo formą, suformuotą perkant internetu.
9.4. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui iš anksto su Pirkėju suderintais terminais. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
9.5. Prekės pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
9.6. Pastebėjęs prekės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą, Pirkėjas prekės privalo nepriimti ir tai pažymėti važtaraštyje. Pirkėjui priėmus prekes ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad perduota prekė yra be defektų, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo- pardavimo sutarties sąlygas.
9.7. Prekes pristačius Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės pirkėjui yra perduotos. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu.
9.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
10. Prekių grąžinimas
10.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 ,,Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).
10.2. Jei Pirkėjas atsisako prekės(ių) pirkimo-pardavimo sutarties, kaip tai numato Taisyklių 4.2. p., prekės grąžinamos Pardavėjo sąskaita per 15 dienų nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą.
10.3. Prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis), keičiami ir priimami iš pirkėjo per 14 d. terminą nuo prekių pristatymo dienos. Prekė(ės) grąžinama Pirkėjo sąskaita.
10.3.1. Už daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamo daikto.
10.3.2. Prekės nebus priimamos atgal, jei buvo naudojamos ir/arba buvo sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
10.4. Jeigu pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 ,,Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (galioja nuo 2014-07-29) bei vadovaujantis CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka (galioja nuo 2015-01-01).
10.5. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats darbo dienomis Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ar Panevėžyje viename iš Pardavėjo sandėlių, arba atsiųsti naudodamasis savo pasirinkto ar Pardavėjo kurjerio paslaugomis. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Kai pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.
10.6. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
10.7. Jeigu prekių grąžinimas vyksta ne dėl prekės netinkamos kokybės, už papildomas sumokėtas paslaugas (pristatymas į namus ar darbo vietą, baldų surinkimas) pinigai negrąžinami.
10.8. Pirkėjas prekės negali grąžinti tuomet, kada sudaroma nuotolinė sutartis perkant prekes, kurios pagamintos pagal specialius vartotojo nurodymus (pvz.nestandartiniai matmenys) arba kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą (pvz.spalvos/ medžiagiškumo pakeitimas), taip pat, dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms. (CK 6.22810)
11. Atsakomybė
11.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracios formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
11.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.
11.3. Atsižvelgdami į LR elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, Pirkėjas susitaria su Pardavėju, kad Pirkėjo veiksmų internetinėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
11.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklapius per Pardavėjo internetinėje parduotuvėje esančias nuorodas.
11.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.
12. Informacijos siuntimas
12.1 Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
12.2 Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai” nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
13. Baigiamosios nuostatos
13.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
13.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
13.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.